با فرض براینکه رژیم صهیونیستی یک روز بخواهد اقدام نظامی انجام دهد؛ موشک های ایرانی اثری از شهرهای مهم سرزمین های اشغالی باقی نخواهند گذاشت.

 

بعد از جنگ، ايران به آزمايش موشک هايی با سوخت مايع روی آورد و از جمله موشک SCUD-B كه به وسيله مهندسی معكوس ساخته شده بود. نمونه بومی موشک اسكاد-بی به نام شهاب-1 شناخته می شد كه دوباره طراحی و ساخته شده بود

.

 

 

 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: 
 آن فرد جدیدی که این روزها به صحنه قدرت آمده در دوره تبلیغات حرفای بزرگتر از دهانش میزد که اگر من بودم در برابر دستگیری ملوانان در خلیج فارس چنین می کردم و چنان می کردم! شکر زیادی خورده است.
  بگذار از راه برسی بعد از فرماندهان نیروی دریایی‌ات بپرس که ملوانانش در زمان دستگیری روی قایق‌ها چه کار کردند؟
  تهدید ایران در تنگه هرمز تنها یک شوخی است.
 در سال‌های گذشته ایران در حلب برای سوریه صنعت موشکی ایجاد و موشک تولید کرد که در جنگ ٣٣ روزه علیه اسرائیل به کار رفت.
  ملت شاید نداند در پنج سال گذشته کارهای بسیار عظیمی در شمال غرب کشور انجام شده و شاهد درگیری با دشمنان بوده‌ایم.

 

ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل کادر افسری نیروهای زمینی، قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء(ص) ، هوایی ، دریایی و سازمان های تابعه از بین جوانان(پسر) مؤمن، متعهد و علاقمند به حرفه نظامی ، دانشجو می‌پذیرد.

محسن خزائی خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در منطقه عملیاتی حلب سوریه به شهادت رسید.

محسن خزائی خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در منطقه عملیاتی حلب سوریه به شهادت رسید.شهید خزایی در اثر اصابت ترکش ناشی از انفجار خمپاره به ناحیه سر به شهادت رسید.

همچنین تامر صندوق تصویربردار خبرگزاری صدا و سیما هم از ناحیه کتف زخمی شده و هم اکنون در بیمارستان بستری است.

گروه خبری خبرگزاری صدا و سیما به همراه سایر رسانه ها برای پوشش آخرین وضع میدان نبرد و پیشروی رزمندگان در منطقه منیان در غرب شهر حلب حضور داشت که تروریست ها با خمپاره این گروه را مورد حمله قرار دادند.

مجلات صف و سرباز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همزمان با افتتاح بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات با برپایی غرفه ای در این نمایشگاه حضور یافتند.


به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز جمعه همزمان با افتتاح بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) مجلات صف و سرباز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز با برپایی غرفه در این نمایشگاه آماده بازدید برای عموم مردم شدند.
گفتنی است نشریات صف و سرباز ارتش که به صورت ماهنامه توسط معاونت فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش منتشر می شوند در موضوعات سیاسی، نظامی، دفاعی، اجتماعی، خانواده و سرباز تاکنون به ترتیب 425 و 207 شماره منتشر شده است.
همچنین غرفه مجلات صف و سرباز ارتش در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) ورودی هیجده، سالن اصلی، راهرو یک، غرفه 207 آماده بازدید عموم می باشد.
یادآور می شود بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات تهران از تاریخ 14 الی 21  آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می گردد.

 

زمان آزمون داوطلبین استخدام در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از 14/9/95 به روز یکشنبه مورخه 02/9/95 تغییر یافت.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، برابر اعلام نیروی هوایی آجا زمان آزمون استخدام این نیروی ساعت 07:30 صبح روز یکشنبه مورخه 02/9/95 اعلام شد.

گفتنی است محل آزمون با توجه به محل ثبت نام داوطلبین( در شهرهای تهران، شیراز، کرمان، دزفول، تبریز، اصفهان، همدان، مشهد و کرمانشاه) تعیین خواهد گردید.

   برای دیدن اطلاعیه استخدام نیروی هوایی ارتش اینجا کلیک کنید

دو شنبه 17 آبان 1395برچسب:نینوی , داعش , عراق , موصل , تروریست,

نهاد مبارزه با تروریسم عراق، حضور مردمی که داعش آنان را سپر انسانی کرده، عامل کندی عملیات موصل اعلام کرد و گفت با این حال، حدود 60 درصد استان نینوی آزاد شده است.

 به گزارش فارس، «صباح النعمان» سخنگوی نهاد مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که «نیروهای حاضر در عملیات "قادمون یا نینوی" (نینوی ما داریم میاییم) موفق شده‌اند تا کنون 60 درصد استان را آزاد کنند».

هدف عملیات در استان نینوی در شمال عراق، آزادسازی شهر موصل، مرکز این استان از دست داعش است که این شهر را پایتخت خود در عراق می‌داند.

النعمان در گفت‌وگو با روزنامه «الصباح» عراق، توضیح داد: ساحل باختری شهر، شاهد فرار تروریست‌ها از مقابل گروههای عراقی است که الان وارد جنگ خیابانی شده‌اند و آنچه پیشروی سریع را مانع می‌شود، حضور برخی از اهالی است که داعش آنان را به دلیل استفاده به عنوان سپر انسانی، حبس کرده است.

همچنین سرلشگر ستاد «عبدالامیر رشید یارالله» فرمانده عملیات «قادمون یا نینوی» یکشنبه شب از آزاد شهرک «حمام العلیل» در جنوب موصل خبر داده بود و امروز دوشنبه اعلام شد که کار پاکسازی آن کامل شده است. 

به گفته یارالله، دو محور شمالی و جنوبی عملیات موصل، شاهد روند سریعتری در آزادسازی و پاکسازی مناطق مسکونی است.

عملیات آزادسازی موصل و اطراف آن در استان نینوی از اواسط مهرماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

در آستانه فرارسیدن ایام اربعین سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) موکب رهپویان ولایت ستاد ارتش به منظور خدمت رسانی به زائرین حسینی به مرز مهران اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز 50 نفر از کارکنان ستاد ارتش در قالب موکب رهپویان ولایت به منظور خدمت رسانی به زائرین حسینی در ایام اربعین به مرز مهران اعزام شدند.

گفتنی است موکب رهپویان ولایت ستاد ارتش خدماتی از قبیل برپایی ایستگاه صلواتی جهت پذیرایی،اسکان و استراحت زائرین،احداث بیمارستان صحرایی جهت انجام خدمات بهداشتی درمانی را تا پایان بازگشت زائرین به میهن اسلامی ارائه می نمایند.

همزمان با ایام اربعین حسینی،ارتش در مرز مهران بیمارستان صحرایی راه اندازی می کند

رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: در ایام پیاده روی اربعین بیمارستان صحرایی در منطقه مرزی مهران راه اندازی می کند.
امیر سرتیپ دوم پزشک بابلی، رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش از راه اندازی بیمارستان صحرایی در منطقه مرزی مهران همزمان با ایام پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: برای پیاده روی امسال بیمارستان صحرایی با تمامی تجهیزات و امکانات در مرز مهران راه  اندازی می شود و تمامی پزشکان متخصص و عمومی که در طرح مردم یاری حضور دارند در ایام اربعین در بیمارستان صحرایی مهران به زائران خدمات ارائه می کنند.
وی همچنین با اشاره به برنامه های سالیانه این اداره برای خدمت رسانی به مردم گفت: بیمارستان صحرایی نیز در سمیع آباد تربت جام راه اندازی شده که این بیمارستان در 30 کیلومتری شهر تربت جام می باشد و در آن 30 پزشک متخصص و عمومی به افراد این منطقه محروم خدمات دادند.
وی ادامه داد: اکیپ درمانی این بیمارستان کامل بود و متخصصان چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، مامایی، پوست و تزریقات در این بیمارستان به بیماران، خدمات پزشکی ارائه کردند.
به گفته وی بیش از 6 هزار نفر از مردم منطقه خدمات درمانی از این بیمارستان دریافت کردند.
او با اشاره به اینکه طرح مردم یاری رسالت نیروی زمینی ارتش است، افزود: در طول سال دو مانور مردم یاری دیگر در مناطق محروم برگزار می کنیم.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان با خانواده شهید محمد مرادی شهید مدافع حرم دیدار کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، گفت: شهیدان در فرهنگ دینی اسلام همواره از جایگاهی والا و قابل ستایش برخوردار بوده‌اند و بزرگان دینی ما نیز همواره از درگاه خداوند متعال خواسته‌اند تا مقام شهادت را نصیب آنان کند و به تصریح قرآن کریم، شهیدان زنده‌اند و بر اعمال و رفتار ما نظارت می‌کنند.
سرتیپ پوردستان گفت: ایرانیان از زمان سلمان فارسی که یکی از بهترین صحابه رسول الله (ص) بود تا زمان حاضر که مدافعان حرم در برابر تهاجم به حریم اهل بیت(ع) ایستادگی می‌کنند، همواره در زمره بهترین مدافعان و حامیان اهل بیت(ع) بوده‌اند.
وی بیان کرد: امروزه شکل تازه‌ای از تهدیدها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده اما جوانانی همانند شهید مرادی و دیگر مدافعان حرم، به مقابله با این تهدید، شتافته‌ و خطر آن را دفع کرده‌اند.
سرتیپ احمد رضا پوردستان گفت: جوانان باغیرت و ولایتمدار ایران با احساس وظیفه به دفاع در برابر تهاجم و اقدامات خصمانه دشمنان شتافتند و مانع تحقق نیات شوم آنها شدند. شهید محمد مرادی و دیگر مستشاران نظامی و شهیدان مدافع حرم، با تشخیص صحیح و عمل به موقع و وظیفه دینی و انقلابی خود به مقابله با دشمنان رفتند و با انجام درست وظیفه خود، مانع پیشروی آنان شدند.

امیر سرتیپ ستاد دکتر محمدحسین دادرس، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در نخستین همایش مشترک وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی نیروهای مسلح گفت: وابستگان نظامی در اقتدار دستگاه دیپلماسی نقش مؤثری به عهده دارند و با توجه به شرایط حساس منطقه لازم است تحرک، اثرگذاری و هم افزایی بیشتری داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرتیپ دادرس در این همایش با تاکید بر ضرورت هوشیاری و داشتن ابتکار عمل در صحنه دیپلماسی نظامی، در خصوص محورهای راهبردی و رویکردهای اثربخش در حوزه کاهش تهدیدات منطقه ای و ارتقای توانمندی های دفاعی متناسب با سطوح مختلف تهدید مواردی را مطرح کرد.   
 گفتنی است، نخستین همایش مشترک وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به میزبانی ارتش با اهدافی از جمله  ایجاد درک مشترک نسبت به تدابیر و رهمودهای فرماندهی معظم کل قوا و سلسله مراتب فرماندهی، توسعه بینش نسبت به تحولات راهبردی اخیر در منطقه و جهان، آگاهی از آخرین مواضع رسمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه های نظامی، دفاعی و دیپلماسی و ایجاد هم افزایی بیشتر بین وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی کشورمان به مدت سه روز و با حضور و سخنرانی شخصیت های عالی رتبه کشوری و لشکری در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حال برگزاری است.

 

دو شنبه 10 آبان 1395برچسب:سعودی , صهیونیست , مکه , یمن , موشک,

مقامات سعودی با همکاری صهیونیست‌ها به دنبال هدف قرار دادن مکه مکرمه از مناطق مرزی یمن هستند.

به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع ارشد امنیتی در کشورهای عربی، از توطئه جدید سعودی‌ها و صهیونیست‌ها علیه مکه خبر داد. 

این منبع ارشد امنیتی در کشورهای عربی فاش کرد  مقامات سعودی با همکاری صهیونیست‌ها به دنبال هدف قرار دادن مکه مکرمه از مناطق مرزی یمن هستند. 
این منبع تأکید کرد عربستان سعودی به دلیل ناتوانی در مقابله با نیروهای مشترک ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در مناطق مرزی، اکنون به دنبال آن است که انصارالله را به تلاش برای هدف قرار دادن اماکن مقدس و مکه مکرمه متهم کند. 
به گفتۀ این منبع، عربستان سعودی سعی دارد از هر راهی، حتی از طریق بهانه تصمیم برای ویرانی کعبه، مسلمانان دنیا را ضد نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تحریک کند. 
عربستان سعودی به تازگی مدعی شده است یک موشک را در ۶۵ کیلومتری مکۀ مکرمه رهگیری و سرنگون کرده است. 
 «محمد عبدالسلام»، سخنگوی رسمی جنبش انصارالله، دیروز در واکنش به این ادعای عربستان تأکید کرد: «نظام سعودی که مدعی است یک موشک شلیک شده از سوی یمن را در ۶۵ کیلومتری مکۀ مکرمه رهگیری و سرنگون کرده است، می‌توانست به طور مستقیم اسم شهر جده را به عنوان هدف نظامی موشک برکان ۱ ذکر کند، نه اینکه برای تحریک احساسات مسلمانان، نام مکه را ذکر کند و یک رسوایی رسانه‌ای به بار بیاورد.»
وی خاطرنشان کرد: مردم یمن، بسیار بیشتر از مزدوران سعودی آمریکا، به حفظ حرمت مقدسات اسلامی پایبندند.

امیر سرتیپ ستاد دکتر محمدحسین دادرس، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در نخستین همایش مشترک وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی نیروهای مسلح گفت: وابستگان نظامی در اقتدار دستگاه دیپلماسی نقش مؤثری به عهده دارند و با توجه به شرایط حساس منطقه لازم است تحرک، اثرگذاری و هم افزایی بیشتری داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرتیپ دادرس در این همایش با تاکید بر ضرورت هوشیاری و داشتن ابتکار عمل در صحنه دیپلماسی نظامی، در خصوص محورهای راهبردی و رویکردهای اثربخش در حوزه کاهش تهدیدات منطقه ای و ارتقای توانمندی های دفاعی متناسب با سطوح مختلف تهدید مواردی را مطرح کرد.   
 گفتنی است، نخستین همایش مشترک وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به میزبانی ارتش با اهدافی از جمله  ایجاد درک مشترک نسبت به تدابیر و رهمودهای فرماندهی معظم کل قوا و سلسله مراتب فرماندهی، توسعه بینش نسبت به تحولات راهبردی اخیر در منطقه و جهان، آگاهی از آخرین مواضع رسمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه های نظامی، دفاعی و دیپلماسی و ایجاد هم افزایی بیشتر بین وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی کشورمان به مدت سه روز و با حضور و سخنرانی شخصیت های عالی رتبه کشوری و لشکری در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حال برگزاری است.

عربستان سعودی با رد هرگونه تجدیدنظر در مواضع خود نسبت به لبنان در صورت ادامه خلأ سیاسی عون را کاندیدای ایران معرفی و اعلام کرده بود که در هر شرایطی رسیدن وی به ریاست جمهوری ممنوع است.

 ناوگروه 44 نیروی دریایی راهبردی ارتش متشکل از ناوشکن الوند و ناوپشتیبانی بوشهر که اواسط مهر ماه سال جاری راهی آب‌های آزاد در خلیج عدن و تنگه استراتژیک باب‌المندب شد، ضمن برقراری امنیت کشتی‌های تجاری و نفتکش کشورمان در محدوده‌های مورد تهدید دزدان دریایی، صبح امروز  در راستای تحکیم روابط دوستانه و ارتباطات دیپلماسی ما بین کشورهای جمهوری اسلامی ایران و تانزانیا و نیز توسعه تعاملات دریایی دو کشور، با هدف ابلاغ پیام صلح و دوستی در بندر دارالسلام پهلو گرفت.

طی ماههای اخیر رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی در زمان ها و مکان های مختلف دیدارهایی را با یکدیگر داشته اند. 
این دیدارها که بیشتر برای مقابله با محور مقاومت انجام می گیرد، منافع مشترک "ریاض-تل آویو" را تامین می کند. هر دو طرف مخالف جدی مقاومت اسلامی در منطقه هستند و حامی تروریست های تکفیری.
این دو موضوع  مشترک بین عربستان و اسرائیل موجب شده تا آن ها برای چگونگی مقابله با حزب الله ، حشد الشعبی و انصار الله برنامه ریزی کنند. 
ده‌ها سال است که روابط بین اسرائیل با عربستان سعودی و سایر کشورهای خلیج فارس به‌صورت محرمانه وجود دارد؛ ولی به نظر می‌رسد که پس از توافق هسته‌ای ایران، این روابط در روند تقویت و آشکارسازی قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعاتی که در اختیار سایت Intelligence Online قرار گرفته، عوامل سرویس اطلاعاتی سعودی (GPI)، که مسئول همکاری اطلاعاتی با "موساد" و دستگاه اطلاعات اردن هستند، هم‌اکنون در بهترین شرایط خود قرار دارند.

سردار سرلشکر رشید دراولین همایش مشترک وابستگان نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت:قدرت دفاعی ایران اسلامی برگرفته از ارزشهای دینی و دستاوردهای دوران دفاع مقدس است

مراسم افتتاحیه نخستین همایش مشترک وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حضور سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص)، صبح امروز در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرلشکر رشید طی سخنانی در این همایش با تاکید بر دستاوردهای ارزشمند دفاعی و ارتقای سطح دیپلماسی نظامی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان، قدرت دفاعی کشورمان را برگرفته از ارزشهای دینی از جمله فرهنگ عاشورا و اربعین حسینی و دستاوردهای درخشان دوران دفاع مقدس دانست و افزود: تداوم اثرگذاری و نقش فعال دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در منطقه نیازمند توانمندی های دفاعی است که الحمدالله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی دو دهه اخیر در این زمینه به عنوان قدرت اول منطقه، توفیقات زیادی به دست آورده است.
وی در ادامه با بیان اینکه وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشراف و تسلط در حوزه های مختلف بویژه تهدیدات منطقه ای و ظرفیت های دفاعی کشور، نقش مهمی در ارتقای سطح دیپلماسی نظامی جمهوری اسلامی ایران و کاهش تهدیدات پیش رو برعهده دارند تصریح کرد: لازم است با تلاش و هم افزایی بیشتر این نقش و اثرگذاری در ماموریت های محوله توسط وابستگان نظامی در سطوح مختلف تقویت شود.    
 گفتنی است، نخستین همایش مشترک وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به میزبانی ارتش با اهدافی از جمله  ایجاد درک مشترک نسبت به تدابیر و رهمودهای فرماندهی معظم کل قوا و سلسله مراتب فرماندهی، توسعه بینش نسبت به تحولات راهبردی اخیر در منطقه و جهان، آگاهی از آخرین مواضع رسمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه های نظامی، دفاعی و دیپلماسی و ایجاد هم افزایی بیشتر بین وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی کشورمان به مدت سه روز و با حضور و سخنرانی شخصیت های عالی رتبه کشوری و لشکری در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حال برگزاری است.

آنها هزاران کیلومتر آن طرف میجنگند تا ما در آسایش و امنیت زندگی عادی خود را داشته باشیم

برتری نظامی ایران به‌رغم حمایت‌های گسترده غرب از اعراب

اذعان به نقاط قوت و پیش‌رفت ایران و اعتراف به نقش مخرب آمریکا در منطقه

نیروی دریایی ایران سال‌هاست مسئولیت تأمین امنیت کشتی‌های تجاری را در منطقه و به خصوص اطراف خلیج عدن به عهده دارد 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و خانواده های آنان دفاع مقدس را دژی مستحکم نامید که به هیچ وجه قابل تسخیر نیست.

به گزارش روابط عمومی ارتش، وی در ادامه سخنانش بر اهمیت و لزوم دقت نظر و توجه به اقدامات فرهنگی اشاره کرد و شاخص ترین و تأثیر گذارترین بُعد فعالیت عقیدتی سیاسی را بُعد فرهنگی دانست.

در ادامه این مراسم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به بررسی عملکرد اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از بدو تشکیل پرداخت و افزود: اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی علی رغم تازه تأسیس بودن به خوبی از عهده وظایف محوله خود همانند ادارات دیگر که حدود 36 سال از عمر تأسیس آنها می گذرد بر آمده است.

در پایان، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر نقش موثر هر یک از فرماندهان و‌ کارکنان در عرصه فرهنگی٬ افزود: هر کدام از کارکنان باید یک عنصر فرهنگی موثر باشند و در جهت تربیت دینی و مذهبی کارکنان، خانواده ها و فرزندان خود اهتمام داشته و در جهت شناسایی نقاط تهدید و آسیب پذیر نگاهی بینا داشته باشند تا تهدیدها با تمهیدات لازم به فرصت تبدیل گردد.

طی مراسمی که در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد، اولین همایش مشترک وابستگان نظامی، دفاعی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اولین همایش مشترک وابستگان نظامی، دفاعی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران به میزبانی معاونت اطلاعات ارتش به مدت سه روز در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی آجا و با حضور فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری برگزار می شود.

در این همایش، تعدادی از فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری به ایراد سخن خواهند پرداخت. 

عناوین آخرین مطالب وبلاگ
گردهمایی تبیین و بازنگری قوانین مالی ارتش برگزار شد
بازآماد پنج فروند بالگرد هوانیروز ارتش
تقدیر حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم از خانواده های شهدای مدافع حرم ارتش
جانشین فرمانده کل ارتش از پروژه چیتگر آجا بازدید کرد
ما در مهندسی شاهد یک جهش عالی هستیم
در رزمایش مدافعان آسمان ولایت 7 در بدترین شرایط جغرافیایی، بهترین بازدهی را داشتیم
دشمن در صدد برهم زدن وحدت داخلی و نفوذ در کشور است
رزمایش‌های نزاجا؛ از تاکتیک‌های ابداعی تا عملیاتی شدن آخرین دستاوردهای تسلیحاتی
شکست سعودی‌ها؛ از جنگ «نظامی» تا جنگ «نفتی»
حلب را هم پس گرفتیم به زودی سربازان روح الله قدس را پس میگیرد از شیاطین زمان
بالگرد سقوط کرده در دریای خزر از اعماق دریا خارج شد
رزمایش امداد و نجات هوایی در پایگاه شهید دوران برگزار شد
پیش بینی رهبر انقلاب در خصوص بد قولی امریکا
یازدهمین سالگرد شهدای اصحاب رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران در بهشت زهرا برگزار می‌شود
مشکلات موجود در مسأله توافق هسته ای
همایش فرماندهان نیروی دریایی ارتش/عکس
روسیه خطاب به آمریکا: در سوریه مزاحم ما نشوید
اسکورت بیش از 3800 کشتی تجاری در خلیج عدن و آبهای آزاد
قدرت آتش ویرانگر نیروهای مسلح ایران
سایه موشک «شهاب1» بر گنبدآهنین